01.002entree2 FFF_4041

Hotel informatie Grand Hotel Amstelveen

ABC / Guest directory

Welkom bij Grand Hotel Amstelveen, namens het hele team van Grand Hotel Amstelveen wens ik u een prettig verblijf in ons 4-sterren hotel op Park de Kegel.
 
Onze receptie is 24/7 bereikbaar voor eventuele vragen, wij helpen u graag verder.
T: 020 - 645 55 58
E: info@grandhotelamstelveen.nl

 
Met vriendelijke groeten,
Richard von Bannisseht – Hotelmanager
Team Grand Hotel Amstelveen

Hotelmanager Richard von Bannisseht
Hotelmanager Richard von Bannisseht
Viersterrenhotel Grand Hotel Amstelveen
Viersterrenhotel Grand Hotel Amstelveen

Aankomst informatie

Vroege aankomst
Eerder inchecken is alleen mogelijk bij beschikbaarheid. 
Inchecken in de kamer is standaard mogelijk vanaf: 14:00 uur.

Bagage
Opslag van bagage in onze afgesloten bagageruimte is gratis op de dag van aankomst en vertrek.

Parking
Parkeren van uw auto is gratis op de dag van aankomst en van vertrek. 
* naast ons hotel op onze privé parkeerplaats 
* In de parkeergarage gedurende openingstijden, hier zijn ook laadpalen voor uw elektrische auto.

Tour bussen mogen gratis geparkeerd worden gedurende het verblijf van de tourgroep.
* Parkeren mogelijk op de parkeerplaats achter het hotel 

Gedurende uw verblijf

Ontbijt in het restaurant "Moerbei" 
Locatie op de begane grond aan de linkerkant van de receptie.
Maandag tot vrijdag: 7:00 uur tot 10 uur                              
Zaterdag, zondag & feestdagen: 7:00 uur tot 11 uur            

Bar "the Globe" 
Gelegen op de begane grond aan de linkerkant van de receptie.
Openingstijden: 17:00 uur tot 23:00 uur

Fitness 
Gelegen op de begane grond aan het einde van de hal.
(Kinderen onder de leeftijd van 18, alleen onder toezicht van een volwassene) 

Openingstijden: 6:00 uur tot 23:00 uur

Front Office receptie voor al uw vragen 
Gelegen op de begane grond.
Openingstijden: 24/7

Guest Service Room met wasmachine, droger, strijkijzer, strijkplank en schoensmeer
Gelegen op de tweede verdieping. 
Openingstijden: de hele dag (gratis te gebruiken).

In uw kamer

Koelen
u kunt de airco zelf bedienen om kamer te koelen.

Reiniging
kort verblijf = dagelijkse schoonmaak
lang verblijf = schoonmaak twee keer per week (woensdag en zaterdag) 

Naaigerei
wordt gratis aan u verstrekt op uw verzoek via de Front Office.

Niet storen
Als u niet gestoord wilt worden, kunt u de kaart "Niet storen" buiten uw deur ophangen.

Verwarming
u kunt het verwarmingssysteem zelf bedienen.

Lampen
gebruiken de hoofdschakelaar naast de deur om de elektriciteit in de kamer in en uit te schakelen. 

Radio
kunt u luisteren naar de radio via uw televisie.

Minibar
in uw kamer vindt u een kleine minibar voor eigen gebruik.

Kluis
Berg uw waardevolle spullen veilig op in de kluis. Vind instructies in de kluis.
 
Technische storingen
kunt u dag en nacht contact opnemen met de Front Office. 

Spanning
het hotel heeft contactpunten met 220 Volt spanning.

Schoenpoets
wordt gratis aan u verstrekt op uw verzoek via de Front Office.

WIFI gratis toegang tot internet
User   =  GrandHotelAmstelveen
Code =  fastwifiaccess

Extra services

Zakelijke diensten
ansichtkaarten, postzegels zijn dag en nacht verkrijgbaar bij de Front Office. Koeriersdienst kan op verzoek worden geregeld.

Autoverhuur
als u een auto wilt huren, neem dan contact op met de receptie.

Stomerij
in uw kamer is een speciale tas voor het wassen of chemisch reinigen van uw kleding. U kunt dit voor 8:30 uur overhandigen bij de Front Office. 

Housekeeping
onze schoonmaakdienst zorgt voor de schoonmaak van de kamers tussen 9.00 uur en 13.30 uur. Extra dekens/ kussens etc. beschikbaar op aanvraag Front Office.

Was- en strijkfaciliteiten
zijn te vinden op de tweede verdieping in de “Guest Service Room”. Het is gratis te gebruiken.

Mobiele accessoires
te koop bij de Front Office.
 
Kranten
deze zijn te vinden in de lobby.

Verantwoordelijkheid
het hotelmanagement aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor diefstal van of schade aan eigendommen van de gast in de hotelkamers, op de parkeerplaats of in andere delen van het hotel.

Roomservice ontbijt
kan worden aangevraagd bij de receptie voor 21:00 uur. Toeslag € 7,50 per kamer.
   
Schoenreinigingsmachine
Voor uw gemak is er een schoenreinigingsmachine.
 
Take Away
niet-alcoholische en alcoholische dranken, zoete en hartige snacks mee.

Bedrijfsactiviteiten

Vergaderzalen
informatie is te verkrijgen bij Front Office/Sales met of zonder lunch/diner en kamers.

Food on "Park de Kegel"
Take Away: zoete en hartige snacks
Bar "the Globe": kleine hapjes
Bistro de Kegel: a la carte menu www.bowlingdekegel.com
NTC sportsbar: lunch www.ntcdekegelamstelveen.com
 
Vrijetijdsbesteding op ons sportpark (www.ntcdekegelamstelveen.nl/  www.bowlingdekegel.nl
Badminton: Nationaal Tennis Centrum
Bowling: Bowling De Kegel
Fitness: Grand Hotel Amstelveen
Pooltafelspel: Bowling De Kegel
Tennis: Nationaal Tennis Centrum de Kegel Amstelveen
Padel: Nationaal Tennis Centrum de Kegel Amstelveen                                                                     

Vrijetijdsbesteding  
informatie over dagtochten en andere bezienswaardigheden is verkrijgbaar bij de Front Office.

Veiligheid

Kluis
er is een kluis in de kledingkast van uw kamer. De gebruiksaanwijzing ligt in de kluis. Als u hulp nodig heeft, neem dan contact op met de Front Office.

Brandalarm | BLIJF ALTIJD KALM!
Meld eventuele brand direct bij de receptie. Verlaat het gebouw en verzamelen zich op de parkeerplaats naast het hotel. In geval van dikke rook moet u zo dicht mogelijk bij de grond blijven. Voel altijd de deur en de deurklink voor de temperatuur, als ze warm zijn, NIET OPENEN! In geval van brand werkt de lift niet. Ga daarom naar de dichtstbijzijnde trap om naar beneden te gaan.         

Nachtportier
tussen 23:00 en 7:00 uur is onze nachtportier aanwezig.
                                                     
Arts: 
de Front Office kan u in contact brengen met een arts.

Tandarts
de Front Office kan u in contact brengen met een tandarts.

Transport

Parkeergelegenheid
Gratis parkeren op de dag van aankomst/vertrek en tijdens uw verblijf.
* Privé hotelparking naast het hotel 
* In parkeergarage tijdens openingstijden

Gratis touringcar parking tijdens verblijf van groep.
* Parkeren op parkeerplaats achter het hotel 

Dienstregeling ov-bus, tram en metro 
zijn verkrijgbaar bij de Front Office of in de GVB reis-app (Android of iOS).

Shuttle service
het hotel heeft een eigen pendelbus. Wij regelen op uw verzoek het vervoer tussen het hotel en de kantoren waarmee wij een schriftelijke regeling hebben. Voor informatie over de dienstregeling van de pendeldienst en andere vragen kunt u contact opnemen met de receptie.

Taxi
u kunt bij de Front Office informeren over taximogelijkheden.

Vertrek information

Vertrek
Laat uitchecken is alleen mogelijk op basis van beschikbaarheid. 
Check-out is voor: 11:00 uur
 
Gevonden voorwerpen
neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, om te informeren wanneer u iets vergeten bent in de kamer.
Bewaartermijn is 3 maanden.  

Bagage-opslag 
in de bagageruimte is gratis op de dag van aankomst en vertrek.

Junior Art Suite Grand Hotel amstelveen
Junior Art Suite Grand Hotel amstelveen